Categories

Payment

   
           Zalecane !

    

      Wpłata na konto
            firmowe
      (przelew zwykły)  

      
     Foreign customers
               only 

Klaus Schulze & Rainer Bloss ‎– Dziękuję Poland Live '83

Availability:
szt.
Net Price: €11.79 €14.50

Klaus Schulze & Rainer Bloss ‎– Dziękuję Poland Live '83

 

 

Label: Polskie Nagrania Muza ‎– SX 2259, Polskie Nagrania Muza ‎– SX 2260
Format: 2 × Vinyl, LP, Album, Gatefold
Country: Poland
Released: 1985
Genre: Electronic 
Style: Berlin-School, Krautrock

 

Tracklist:

 

A Katowice (Iris) 26:25
B Warszawa (Halina) 24:25
C Lódź (Janina) 20:25
D1 Gdańsk (Tina) 16:35
D2 Dziękuję (Margot) 5:50

 

Płyty: M-
Okładka: EX

 

Notes:

 

Recorded live in Poland 1983 with Sony PCM 100 digital recorder.
Klaus Schulze plays: Fairlight CMI, PPG Wave 2, Yamaha CS80, EMS, Mini Moog.
Rainer Bloss plays: GDS Computer, PPG Wave 2.2, Yamaha CP 70.
Released in a gatefold cover.

 

Barcode and Other Identifiers:

 

Matrix / Runout (Side A): S3X 2259 A-15 K
Matrix / Runout (Side B): S3X 2259 B-2 K
Matrix / Runout (Side C): S3X 2260 A-2 K
Matrix / Runout (Side D): S3X 2260 B-4 K
Other (Price): 800zł

 

Klaus Schulze wspólnie z Rainerem Blossem pojawił się w Polsce w 1983 roku, mimo jeszcze obowiązującego wtedy stanu wojennego. Widocznie PAGART miał mimo wszystko odpowiednie kontakty. Jednak dwie czarne płyty ukazały się dopiero w 1985 roku. Jak sam twórca zauważa na okładce albumu, nie zamierzał wydawać kolejnego krążka koncertowego. Nagrywał tylko dla własnych potrzeb (na magnetofonie cyfrowym). Jednak atmosfera koncertów i spontaniczność publiczności spowodowały, że zdecydował inaczej. Dziękuję Poland ujrzało światło dzienne.

Wszystkie utwory, które znajdziemy na tym albumie są w zasadzie improwizowane. Co prawda ich bazą są kompozycje z Audentity i X, ale ta muzyka działa się na scenie na gorąco, napędzana emocjami publiczności. Zwłaszcza pierwszy krążek to potęga – 'Katowice' i 'Warsaw', trwające razem ponad pięćdziesiąt minut. Trudno wyrazić słowami, na czym polega wielkość tych kompozycji – potęga brzmienia, quasi orkiestrowy rozmach – te kompozycje są jak katedry.